Un strigat al sufletului…

deci daca te iubesc, ce mama naibii asta inseamna ca-s proprietatea ta?si daca iti permit s faci parte din viata mea,daca vreau s iau unele hotariri de comun acord cu tine,si da poate simt ca tu esti un om special pt mine,de cand in pana mea asta inseamna k tu ai dreptul exclusiv sa-mi dirijezi viata?? si de ce cand nu-s de-acord cu geloziile tale ridicole crezi k e neaparat s te superi si sa concluzionezi k eu ma port ca o „fata rea”si ca oi fi facand naiba stie ce daca doar discut cu cineva,sau poate degraba o s fiu nevoita sa-ti cer voie s respir?! oamenii gelosi mi s-au parut intotdeauna ridicol de penibili si nesiguri pe sine!stiu prea bine ca tu nu esti asa,da de ce incepi s te porti asa? poate ai „pupat” vre-un stalp cand plecai ultima data de la mine si ceva acolo la „mansarda”s-a dereglat? care-i problema? omule,deschide ochii!! eu n-am nevoie de cozi interminabile de amanti,daca te-am ales pe tine inseamna k nu-mi mai trebuie altcineva si sunt perfect multumita de ceea ce am,si daca am hotarat sa-ti incredintez tie inima mea asta inseamna k nu mai este altcineva care-o asteapta!
Ia-o si ai grija de ea..pana nu ma razgandesc 🙂

6 comentarii »

  1. Fuhrer Said:

    bv asa zii si zii si daca trebuie dai 2 ;))

    ps. porcu cind se satura da cu botu 😉

  2. amit Said:

    stii ca m-ai pus pe ganduri… ai dreptate trebuie sa avem oleaca mai mare incredere in oamenii care ne iubesc, dar cand se poate de aflat daca asta e intradevar sau o simpla chestie de moment?

  3. Fuhrer Said:

    nustiu cum tu da eu zic ca nu trebuie sa ai incredere in nimeni….dar daca sa afli daca e intradevar sau o simpla chestie de moment nici nustiu ce sa zic…depinde de om sint oameni care repede iti dai seama daca e sincer sau nu, insa sint si de astia care joaca teatru si inca destul de bine…eu fac parte din categoria a 2 si asta ma ajuta sa-i pricep pe ceilalti ce fel sunt

  4. ad_OCUPAT Said:

    ap daca „te deranjeaza” intr-un mod sau altul,mai direct sau indirect, o relatie, la ce bun sa o mai ai? e mai bine sa fii liber sub ceru-albastru ca pasarea in zbor, relatii de scurta durata, aventuri de noapte si saruturi cu necunoscuti:)

  5. anfitzika Said:

    neeee..nu-mi maI fac din ochi mie relatiile de scurta durata.si,omu asta chiar e ceva important pt mine,doar k ma „deranjeaza” gelozia..e exagerata uneori,ma lupt cu asta si daca mai starpesc „viermishoru”asta intr-insu o s fie taman bine!

    • matskan Said:

      de fapt cind vine vorba de relatii, femeile sint cam ilogice, asha ka sau nu iti pasa, sau eshti gelos, doar in timp se capata increderea, dar asha kind ii spui ka „nu te teme, daka ash fi vrut sa fiu cu altcineva, ash fi fost, asha ka nai de ce sa fii gelos” nu da prea multa incredere 🙂


{ RSS feed for comments on this post} · { TrackBack URI }

Lasă un comentariu